Anders Behring Breivikin mielisairauden nimiehdotus
mathematician
2012-04-24 07:05:49 UTC
Joukkomurhaaja Anders Behring Breivikin mielisairauden nimiehdotus.

En tiedä onko tälläistä mielisairautta luokiteltu, mutta minusta
sellaisen voisi ottaa mielisairauksien luokitukseen:

"Vaikea ja vaarallinen arvomaailman kieroutuma"

Parhain Terveisin,

FM Hannu Poropudas

Vesaisentie 9E,
90900 Kiiminki
Heikki Heinonen
2012-09-05 09:25:59 UTC
Post by mathematician
Joukkomurhaaja Anders Behring Breivikin mielisairauden nimiehdotus.
En tiedä onko tälläistä mielisairautta luokiteltu, mutta minusta
"Vaikea ja vaarallinen arvomaailman kieroutuma"
Minä olen aina pitänyt sosialismia vaikeana ja vaarallisena arvomaailman kieroutumana. Hyvin harva siitä pääsee
pyristelemään irti. Uskonnossa on näkymättömiä olentoja mutta mihin sosialisti sitten oikeastaan uskoo, on jäänyt
arvoitukseksi.
Pere Ubu
2012-10-14 17:36:48 UTC
Post by Heikki Heinonen
Post by mathematician
[...]
Onneksi tämä toinen häiriintynyt tapaus muistutti, että sosialisteja tai
vaikka kristillisdemokraatteja voi edelleen äänestää kuntavaaleissa.
Emme vielä elä henkisesti kuolleiden perusmaalaisporvareiden arvotyhjiössä.