Tuota Junnu Kangas?
Anton
2010-10-15 11:04:28 UTC
On Fri, 15 Oct 2010 12:34:54 +0300, Allo
Eikö sellainen ole mahdollista, että korvaat sigusi Rauno-quoten
jollain muulla lauseella?
Toki se ainakin teknisesti mahdollista on.:-)
Itse veikkaan, että sigun vaihto neutrimmaksi voisi
ainakin vähentää kiusantekoa.
Siguihin on iät ja ajat tavattu laittaa eri puolilta bongattuja
lausahduksia, joissa sigun laittaja näkee jotain viisautta tai
hauskuutta tms. Siinä ei siis ole mitään ihmeellistä, että yksi
nyyssikirjoittaja poimii siguunsa jonkun toisen nyyssikirjoittajan
lausahduksen. Sigussani ei myöskään esitetä mitään solvauksia tai
muuta kyseenalaista sisältöä eli se on varsin korrekti tässä mielessä.
Minulla on vuosien aikana ollut sigussani lainauksia muidenkin
kirjoittajien kuin ranen teksteistä eikä näistä muista kukaan ole
mitään pöljyyskohtauksia saanut sen vuoksi. Samoin olen nähnyt muiden
kirjoittajien lainailevan siguihinsa toistensa tekstejä ilman, että
kukaan on ruvennut sen vuoksi pöljäilemään.
Lisäksi kannattaa muistaa, että ei ranen pöljäily siitä mihinkään
häviä, vaikka minä siguni muuttaisin. Kakaraskeidaa on lentänyt
vuosien ajan, vaikka tuo sigu on ollut olemassa vasta muutaman viikon.
Ja ihan taatusti lentää vastakin, vaikka siguni muuttaisin.
Tästä tulikin mieleen, että kun Allo tässä ehdottelee ps-raunon
myötäilyä, että kuinka pitkälle sitä pitäisikään myötäillä että se
oikeasti lopettaisi tyystin nuo kakaraskeidakuittailut? Eihän tuollainen
yhteinen "sopimus" kollektiivisesta myötäilystä tietenkään ole
mahdollinen, mutta ajatuksella on mielenkiintoista leikkiä: kuinka
kaukana reaalimaailmasta on kyseisen kaikkikuittailijan
todellisuudentaju? Missä määrin koko maailman pitäisi alistua? Melkoisen
täydellisesti tietenkin - mutta missä kulkee tuo raja että se riittää?
Товарищ Антон
Otto J. Makela
2010-10-15 12:09:23 UTC
Post by Anton
[...]
Yleensä ottaen mikään ei riitä ihmiselle, jonka todellisuudentaju ja
minäkuva on tarpeeksi pahasti häiriintynyt.
--
/* * * Otto J. Makela <***@iki.fi> * * * * * * * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, FAX: +358 42 7655772, ICBM: 60N 25E */
/* * * Computers Rule 01001111 01001011 * * * * * * * * * * * * */
ps
2010-10-15 12:10:46 UTC
Miss Mäki <***@gmail.com> kirjoitti kakaraskeidaa.
ps